Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
7 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 33
Szerokość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
133,34
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
133,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 220x199,8x33
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
391,39
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
391,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
199,57
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
199,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 220x199,8x33
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
360,83
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
360,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 220 x 185 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
177,71
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
177,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Denso
Grubość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
591,55
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
591,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Denso
Grubość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
162,47
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
162,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe IVECO DAILY IV. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu IVECO DAILY IV jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie IVECO DAILY IV jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.