6 produktów
Wybierz auto
040971817
Wymiary radiatora: 220 x 185 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
177,18
zł/szt.
Kraków: śr. 09.04
U ciebie: śr. 09.04
177,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654219
Ograniczenia producenta: Denso
Grubość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
625,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
625,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
044654218
Ograniczenia producenta: Denso
Grubość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
165,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
165,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
138,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
138,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DRR12010
Wymiary radiatora: 220x199,8x33
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
356,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
356,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
0382DRR12011
Wymiary radiatora: 220x199,8x33
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
387,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
387,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe IVECO DAILY IV. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu IVECO DAILY IV jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie IVECO DAILY IV jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.