Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
15 produktów
Wybierz auto
Wymiary radiatora: 235 x 146 x 32 mm
Wersja: Heavy duty
Rozwiń więcej danych
245,99
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
245,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
158,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
158,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 332 x 157 x 40 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
59,05
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
59,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 42
Szerokość [mm]: 330
Rozwiń więcej danych
69,67
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
69,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 332 x 157 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
94,03
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
94,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 330x158x42
Rozwiń więcej danych
63,37
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
63,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 235 x 146 x 32 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
118,93
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
118,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 210 x 158 x 26 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
130,71
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
130,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32
Szerokość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
135,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
135,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 210 x 158 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
104,81
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
104,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32
Szerokość [mm]: 146.7
Rozwiń więcej danych
268,75
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
268,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 42
Szerokość [mm]: 157
Rozwiń więcej danych
85,51
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
85,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
131,81
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
131,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32
Szerokość [mm]: 141
Rozwiń więcej danych
199,70
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
199,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 210 x 158 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
212,20
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
212,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe RENAULT MASTER. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu RENAULT MASTER jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie RENAULT MASTER jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.