Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora wydechowego do FORD PROBE II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 0.7, Długość 1 [mm]: 335, Szerokość 1 [mm]: 70
27,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
44,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
46,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.7, Długość [mm]: 335, Szerokość [mm]: 70, Masa [g]: 48.561
37,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Uszczelka kolektora wydechowego – FORD PROBE II

W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie FORD PROBE II kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.

Wymiana uszczelki kolektora dolotowego w samochodzie FORD PROBE II – kiedy jest potrzebna?

Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach FORD PROBE II pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.

Objawy uszkodzenia uszczelki kolektora wydechowego w samochodzie FORD PROBE II

Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie FORD PROBE II może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.