46 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0439D140146
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0439D140147
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040115411
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040115412
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0510721439
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510721438
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SRL8022737
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NTYZLTMZ002
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: DJPDL1066
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SRL8022736
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SWA83790003
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FAG818002610
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FAG818002710
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DYS3071434
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DYS3071433
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DYS3071432
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0429JTS194
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ABS260076
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0439D140086
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04115113208
Dostawa na środę, 3 lipca
Łącznik stabilizatora do samochodu FORD PROBE II spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu FORD PROBE IIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FORD PROBE IIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FORD PROBE II będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.