Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC120

Indeks: GCC120
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC120
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC120
95,63 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GCC120
EAN:
3322938073527
Długość 1/Długość 2 [mm]
1478/910
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC120 - opis produktu:

Linka sprzęgła łączy dźwignię, umiejscowioną przy pedale sprzęgła, z tzw. łapą sprzęgła, pozwalając kierowcy na sterowanie tarczą sprzęgła. Dzięki temu wciśnięcie pedału sprzęgła umożliwia wysprzęglenie skrzyni biegów i zmianę przełożenia. Dla prawidłowego przebiegu tego procesu konieczny jest odpowiedni naciąg linki. Z czasem linka może ulec rozciągnięciu, a nawet urwaniu, przez co zmiana biegów staje się utrudniona lub w skrajnym przypadku niewykonalna. Objawy zużycia cięgna sterowania sprzęgłem to opóźnione łapanie sprzęgła oraz jego skokowe działanie. Pojawić się może również ślizganie się sprzęgła w trakcie mocniejszego wciśnięcia pedału  gazu. Aby ustrzec się przed całkowitym unieruchomieniem pojazdu, należy dokonać wymiany linki sprzęgła niezwłocznie po wystąpieniu pierwszych objawów zużycia.

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC120 to artykuł z numerem 0429GCC120. Kod EAN przypisany do tego modeli linki to 3322938073527. Długość elementu wynosi 1478/910 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.