Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1937

Indeks: GCC1937
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1937
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1937
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1937
61,52 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GCC1937
EAN:
3322937260881
Długość [mm]
1545

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1937 - opis produktu:

Linka sprzęgła łączy dźwignię, zlokalizowaną przy pedale sprzęgła, z tzw. łapą sprzęgła, pozwalając kierowcy na kontrolowanie tarczy sprzęgła. Dzięki temu wciśnięcie pedału sprzęgła umożliwia wysprzęglenie skrzyni biegów i zmianę przełożenia. Dla właściwego przebiegu tego procesu konieczny jest odpowiedni naciąg linki. Z czasem linka może ulec rozciągnięciu, a nawet urwaniu, przez co zmiana biegów staje się utrudniona lub w skrajnym przypadku niemożliwa. Objawy zużycia cięgna sterowania sprzęgłem to opóźnione łapanie sprzęgła oraz jego skokowe działanie. Wystąpić może także ślizganie się sprzęgła w trakcie mocniejszego naciśnięcia na pedał  gazu. Aby ochronić się przed całkowitym unieruchomieniem samochodu, należy przeprowadzić wymianę linki sprzęgła niezwłocznie po wystąpieniu pierwszych objawów zużycia.

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1937 to artykuł z numerem 0429GCC1937. Kod EAN przypisany do tego modeli linki to 3322937260881. Długość elementu wynosi 1545 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.