Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4028

Indeks: GCC4028
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4028
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4028
72,49 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 5 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GCC4028
EAN:
3322938226435
Długość [mm]
675
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4028 - opis produktu:

Linka sprzęgła łączy dźwignię, zlokalizowaną przy pedale sprzęgła, z tzw. łapą sprzęgła, pozwalając kierowcy na kontrolowanie tarczy sprzęgła. Dzięki temu wciśnięcie pedału sprzęgła umożliwia wysprzęglenie skrzyni biegów i zmianę przełożenia. Dla właściwego przebiegu tego procesu konieczny jest odpowiedni naciąg linki. Z czasem linka może ulec rozciągnięciu, a nawet zerwaniu, przez co zmiana biegów staje się utrudniona lub w skrajnym przypadku niemożliwa. Objawy zużycia cięgna sterowania sprzęgłem to opóźnione łapanie sprzęgła oraz jego skokowe działanie. Wystąpić może również ślizganie się sprzęgła w trakcie mocniejszego naciśnięcia na pedał  gazu. Aby ustrzec się przed całkowitym unieruchomieniem pojazdu, należy dokonać wymiany linki sprzęgła niezwłocznie po zauważeniu pierwszych objawów zużycia.

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4028 to artykuł z numerem 0429GCC4028. Kod EAN przypisany do tego modeli linki to 3322938226435. Długość elementu wynosi 675 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.