Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

METZGER 1170544 Klocki hamulcowe

Indeks: 1170544
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170544
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170544
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170544
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170544
138,35 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 26 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET1170544
EAN:
4250032672348
Strona zabudowy
Oś tylna
Długość [mm]
184
Styk ostrzegawczy o zużyciu
bez styku zużycia
Grubość [mm]
22.8
Numer artykułu zalecanego dodatku
109-1729
System hamulcowy
Brembo
Specyfikacja
ECE R90 APPROVED
Wysokość [mm]
64.7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
  • ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,
  • z podkładką wytłumiającą

METZGER 1170544 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Trudni się wytwarzaniem elementów układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz wielu innych elementów. Dzięki zaawansowanemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich produkty trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, symulujący realne warunki eksploatacji.