Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1100 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1100
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1100
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1100
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1100
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1100
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1100
105,10 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 30 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1100
EAN:
3322936411000
Długość [mm]
151.5
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17.5
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/165
Wysokość [mm]
57.5
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36678) A.B.S. (36678OE) ACDELCO (AC472081D) APEC (PAD725) ATE (13046054052) ATE (13046354052) ATE (13047054052) BENDIX (571411B) BENDIX (571835B) BMW (1 160 356) BMW (1 160 357) BMW (1 160 532) BMW (1 161 437) BMW (1 161 438) BMW (1 161 445) BMW (1 161 446) BMW (1 163 850) BMW (1 164 737) BMW (1 165 556) BMW (34 11 1 160 356) BMW (34 11 1 160 357) BMW (34 11 1 160 532) BMW (34 11 1 161 437) BMW (34 11 1 161 438) BMW (34 11 1 161 445) BMW (34 11 1 161 446) BMW (34 11 1 163 850) BMW (34 11 1 164 737) BMW (34 11 1 165 556) BMW (34 11 9 070 047) BMW (9 070 047) BORG BECK (BBP1399) BORG BECK (BBP1627) BOSCH (0 986 424 483) BOSCH (0 986 460 952) BOSCH (0 986 494 015) BOSCH (0 986 495 060) BOSCH (0 986 560 952) BOSCH (0 986 AB4 694) BOSCH (0 986 AB4 727) BOSCH (0 986 AB4 736) BOSCH (0 986 TB2 208) BOSCH (F 026 000 014) BOSCH (F 03B 150 243) BRAKE ENG (PA602) BREMBO (P06014) BREMBO (P06024) DELPHI (LP0647) DELPHI (LP710) E.T.F. (120432) FEBI (16002) FEBI (16343) FERODO (FDB1300) FERODO (FDB725) FERODO (FDS1300) FERODO (FDS725) FERODO (FQT1300) FERODO (FQT725) FERODO (FSL1300) FERODO (FSL725) FERODO (TAR1300) FERODO (TAR725) FIRST LINE (FBP3014) FRITECH, TRUSTING (1260) FTE (BL1612A2) GIRLING (6111002) HELLA (8DB 355 007-481) HELLA (8DB 355 008-741) HERZOG GER (886678) ICER (180801) JURID (571411D) JURID (571411J) JURID (571959D) JURID (571959J) JURID (571959JAS) JURID (571959JC) KAWE (80956) LEMFO (15838 06) LPR (05P331) LPR (05P331A) MAG (363702160354) MAPCO (6417) METELLI (2201240) METZGER, REMSA (038400) MEYLE (025 216 4317) MEYLE (025 232 8717) MEYLE (025 232 8717/PD) MGA (283) MIN (MDB1538) MIN (MDK0089) MIN (MDK0090) NECTO (FD6476A) NECTO (FD6476N) NECTO (FD6838A) NECTO (FD6838N) NK, SBS (221510) OPTIMAL (9758) PAGID (T1037) PAGID (T1037ECO) PAGID (T1177) PAGID (T1177EP) PEX (7195) PEX (7195S) QH BENELUX (2769) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (838400) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (838401) QUINTON HA (BLF531) QUINTON HA (BP1019) QUINTON HA (BP531) RAMEDER (T0600068) RAMEDER (T0610104) RAMEDER (T0610558) RAMEDER (T0610732) REMSA (38400) REMSA (038440) REMSA (38440) ROULUNDS (472081) RUV (D55874370) SCT (SP164) SPIDAN (30946) SWAG (20916002) SWAG (20916343) TEXTAR (2164302) TEXTAR (2328702) TEXTAR (2328781) TEXTAR (2328791) TEXTAR (2164317805) TRISCAN (811011960) TTC (0835006) VAICO (V208115) VAICO (V2081151) VALEO (301018) VALEO (597163) VALEO (598018) VALEO (601090) WAGNER (WBP21292A) WAGNER (WBP21925A) WOKING (P284300) ZIMMERMANN (232871751) ZIMMERMANN (232871752) ZIMMERMANN (232871759) ZIMMERMANN (10141780570)
Zobacz wszystkie (142)

TRW GDB1100 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.