Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB2050 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB2050
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2050
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2050
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2050
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2050
121,26 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB2050
EAN:
3322938272364
Długość [mm]
123.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-01120/975
Wysokość [mm]
47.7
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BMW

TRW GDB2050 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.