Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3247 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3247
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3247
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3247
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3247
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3247
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3247
100,54 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3247
EAN:
3322937282715
Długość 2 [mm]
111.5
Długość 1 [mm]
91
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
16.4
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01120/267
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
45
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHANGFENG
CITROEN
MITSUBISHI
PEUGEOT
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37199) APEC (PAD1242) ASHIKA (5105505) ASHIKA (5105505P) ATE (13046058552) BENDIX (572498B) BLUEPRINT (ADC44259) BORG BECK (BBP1758) BOSCH (0 986 424 717) BOSCH (0 986 424 814) BOSCH (0 986 495 357) BOSCH (0 986 495 358) BOSCH (0 986 505 079) BOSCH (0 986 AB1 130) BOSCH (0 986 AB1 401) BOSCH (0 986 AB2 104) BOSCH (0 986 AB2 156) BOSCH (0 986 AB2 669) BOSCH (0 986 AB2 754) BOSCH (0 986 AB2 983) BOSCH (0 986 AB3 900) BOSCH (0 986 TB2 385) BOSCH (F 03B 150 087) BOSCH (F 03B 150 139) BRAKE ENG (PA1492) BREMBO (P54031) CITRO (4253 91) CITRO, PEUGE (4254 48) DELPHI (LP1462) DELPHI (LP1691) DODGE (68033078AA) E.T.F. (120965) FEBI (16583) FERODO (FDB1604) FERODO (FDB1992) FERODO (FDB1992-D) FERODO (FSL1604) FRITECH, TRUSTING (4150) FTE (BL1810A2) GIRLING (6132479) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3615010) HELLA (8DB 355 009-691) ICER (181375) JAPANPAR (PP505AF) JAPANPAR (PP505P) JURID (572498J) KAWE (81412) KBP (BP5531) LEMFO (26421) LPR (05P1639) LPR (05P954) MAPCO (6752) METELLI (2204000) METELLI (2204001) METZGER, REMSA (080302) MEYLE (025 235 8216) MEYLE (025 235 8216/PD) MIN (MDB2080) MITSUBISHI (4605A265) MITSUBISHI (4605A447) MITSUBISHI (4605A448) MITSUBISHI (4605A487) MITSUBISHI (4605A502) MITSUBISHI (MN102628) MITSUBISHI (MN116286) MITSUBISHI (MR510544) MITSUBISHI (MZ690183) MITSUBISHI (MZ690346) MK K (D6106) NECTO (FD7056A) NK, SBS (223025) PAGID (T1276) PEUGE (4253 90) PEX (7704) QH BENELUX (7307) QUINTON HA (BP1281) RAMEDER (T0610276) REMSA (80302) REMSA (080312) REMSA (80312) ROULUNDS (930583) RUV (D86877430) SPIDAN (32661) SWAG (80916583) TEXTAR (2358202) TEXTAR (2358205) TEXTAR (2358215505) TRISCAN (811042018) VALEO (301520) VALEO (301852) VALEO (597558) VALEO (598520) VALEO (598852) VALEO (604052) WAGNER (WBP23582A) WAGNER (WBP23582B) ZIMMERMANN (235821551)
Zobacz wszystkie (97)

TRW GDB3247 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 16.4 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.