Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Korektor siły hamowania TRW GPV1061

Indeks: GPV1061
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1061
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1061
322,35 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GPV1061
EAN:
3322937141708
Sekcja
częsć przednia
Ograniczenia producenta
BENDIX
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
PEUGEOT

Korektor siły hamowania TRW GPV1061 - opis produktu:

Korektor siły hamowania umożliwia odpowiednią pracę hamulców na tylnej osi, w zależności od jej obciążenia. Dzięki jego pracy siła hamowania nie jest rozdzielana równomiernie – jej większa część przypada na przednią, bardziej obciążoną oś. W przeciwnym razie koła tylnej osi, wykorzystujące taką samą siłę hamowania jak przednie, uległyby zablokowaniu. Korektor siły hamowania jest montowany w samochodach bez ABS oraz w niektórych modelach wykorzystujących pierwsze wersje tego systemu. Uszkodzony korektor siły hamowania znacząco obniża efektywność hamulców na tylnej osi.

Korektor siły hamowania TRW GPV1061 jest artykułem oznaczonym numerem 0429GPV1061. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937141708.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.