Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łańcuch rozrządu INA 553 0265 10

Indeks: 553 0265 10
  • Łańcuch rozrządu INA 553 0265 10
  • Łańcuch rozrządu INA 553 0265 10
  • Łańcuch rozrządu INA 553 0265 10
107,66 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 15 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0445553026510
EAN:
4014870331320
Wykonanie łańcucha
Simplex
Ilość ogniw łańcucha
120
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ALFA ROMEO
CITROEN
FIAT
FORD
LANCIA
MARUTI
MARUTI SUZUKI
OPEL
SUZUKI
TATA
VAUXHALL

Łańcuch rozrządu INA 553 0265 10 - opis produktu:

Łańcuch rozrządu przekazuje napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. To wyjątkowo trwałe rozwiązanie, które w odróżnieniu od paska rozrządu może spełniać swoją funkcję przez setki tysięcy kilometrów. Wymiana łańcucha rozrządu jest jednak konieczna, gdy po odpaleniu jednostki słychać dzwonienie, sygnalizujące zużycie elementu. Łańcuch z czasem ulega rozciągnięciu i nie jest wystarczająco napięty. W efekcie jego działaniu towarzyszy ten charakterystyczny dźwięk. Rozciągnięty łańcuch może przeskoczyć na kole zębatym, doprowadzając do problemów z uruchomieniem i pracą silnika. Łańcuch może również całkowicie urwać się, co prowadzi do zniszczenia silnika.

Łańcuch rozrządu INA 553 0265 10 to artykuł o numerze 0445553026510. Do produktu przypisano kod EAN 4014870331320. Liczba ogniw łańcucha wynosi 120. 

Opis producenta:
INA to niemiecka marka rozpoznawana w szczególności dzięki wysokiej jakości łożyskom stosowanym w motoryzacji. Jest częścią Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma pojawiła się na rynku w 1946 r., kiedy to Georg Schaeffler założył w Herzogenaurach niewielki warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były wykorzystywane m.in. w rewolucyjnym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA rozpoczęła sprzedaż części wyprodukowanych w pierwszej fabryce otwartej w USA. Oprócz łożysk, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.