Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd z koła pasowego wału korbowego na podzespoły takie jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W odróżnieniu od standardowych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka budowa przekłada się na stabilniejsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieustanna praca paska, umożliwiająca napęd wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można ocenić wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek uniemożliwia napęd wielu kluczowych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy BLUE PRINT AD06R2130 to artykuł z numerem 0493AD06R2130. Do produktu przypisano kod EAN 5050063102086. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 6 żeber. Długość paska wynosi 2130 mm.
BLUE PRINT to marka należąca do grupy BILSTEIN Group, do której wchodzą jeszcze marki FEBI oraz SWAG. Zajmuje się produkowaniem części zamiennych zwłaszcza do samochodów amerykańskich i azjatyckich. BLUE PRINT jest obecna w branży od 1983 r. Pomimo tak krótkiego stażu, firma została już siedmiokrotnie wyróżniona nagrodą Najlepszego Dostawcy Roku w Wielkiej Brytanii. W ofercie firmy znajduje się aż 26 tysięcy części z takich działów jak: filtry, układ hamulcowy, sprzęgła i układ napędowy, układ chłodzenia, sterowanie silnikiem, układ kierowniczy i zawieszenie, układ elektryczny, układ rozrządu oraz narzędzia specjalistyczne.