Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd z koła pasowego wału korbowego na podzespoły takie jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do standardowych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską stroną. Nieustanna praca paska, umożliwiająca napęd wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto jak najszybciej przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu istotnych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 4PK915 to artykuł z numerem DEN4PK915. Do produktu przypisano kod EAN 5902841617131. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 4 żeber. Długość paska wynosi 915 mm.
DENCKERMANN to producent i dystrybutor części samochodowych, który współpracuje z licznymi odbiorcami rozsianymi po całym świecie. Centrala firmy oraz europejskie centrum logistyczne znajduje się w Warszawie. W ofercie DENCKERMANN znajduje się ponad 7700 referencji. Wśród części zgrupowanych w 13 linii produktowych znajdują się między innymi: filtry, pompy wody, elementy układu hamulcowego, łożyska i piasty, amortyzatory, rolki, przeguby oraz części układu zawieszenia i kierowniczego.