Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W odróżnieniu od standardowych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na stabilniejsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską stroną. Nieustanna praca paska, umożliwiająca napęd wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Nieprecyzyjnie osadzone lub zniszczone koła pasowe wpływają na krótszy okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być także piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto jak najszybciej przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu istotnych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG 50 93 8242 to artykuł z numerem SWA50938242. Do produktu przypisano kod EAN 4044688575388.
SWAG to firma, która na rynku części zamiennych jest obecna od przeszło 55 lat.
Jej produkty są utożsamiane z wysoką jakością, co nie dziwi biorąc pod uwagę, że są tworzone zgodnie z normami jakości stosowanymi wobec części OEM. W ofercie SWAG znajduje się ponad 16 tysięcy części zużywalnych, głównie do samochodów niemieckich, ale poza tym do wielu marek azjatyckich i europejskich. Na rynku części zamiennych SWAG jest jednym z liderów, a jego asortyment dzieli się na 5 głównych działów: technika silnikowa, technika kierowania, technika podwozia, technika hamulcowa oraz technika pojazdowa.