Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa sprzęgła TRW PNB546

Indeks: PNB546
  • Pompa sprzęgła TRW PNB546
  • Pompa sprzęgła TRW PNB546
  • Pompa sprzęgła TRW PNB546
119,62 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 16 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PNB546
EAN:
3322937872435
średnica [mm]
15.87
Materiał
Żeliwo
Ograniczenia producenta
VALEO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA

Pompa sprzęgła TRW PNB546 - opis produktu:

Pompa sprzęgła jest istotnym elementem układu sprzęgła hydraulicznego. Ciśnienie powstające w pompie po wciśnięciu pedału sprzęgła pozwala na uruchomienie wysprzęglika, który umożliwia wysprzęglenie. Awaria pompy może objawiać się poprzez nieszczelność, która prowadzi do wycieku płynu hydraulicznego. Uszkodzenie pompy sprzęgła może doprowadzić do wpadania pedału sprzęgła w podłogę i utraty możliwości zmiany biegów. Na wcześniejszym etapie awaria objawia się utrudnionym powrotem pedału sprzęgła do pozycji startowej i problemami przy wrzucaniu biegów – szczególnie pierwszego oraz wstecznego.

Pompa sprzęgła TRW PNB546 to artykuł z numerem 0429PNB546. Do pompy przypisano kod EAN 3322937872435. Materiał, z którego wykonano pompę to Żeliwo.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.