Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD2101

Indeks: PHD2101
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD2101
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD2101
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD2101
63,87 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWPHD2101
EAN:
3322938415846
Rodzaj gwintu
Gwint wewn.
Długość [mm]
548
Rozmiar gwintu 1
M10x1
Rozmiar gwintu 2
Banjo

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD2101 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne pozwalają na transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej budowie mogą dopasowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, doprowadzając jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych umiejscowionych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą znosić wysokie ciśnienie płynu, dlatego wykorzystują wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, wpływają na ich zużycie. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez pęknięcia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z uszkodzonymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym obniżeniem skuteczności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą hamulców. Może wówczas dojść również do uszkodzenia pompy hamulcowej, zmuszonej do pracy ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD2101 to artykuł z numerem TRWPHD2101. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322938415846. Długość przewodu wynosi 548 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.