🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD518

Indeks: PHD518
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD518
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD518
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD518
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD518

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHD518
EAN:
3322937495665
Rodzaj gwintu
Gwint wewn.
Długość [mm]
615
Rozmiar gwintu 1
M10x1
średnica 1 [mm]
10

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD518 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne pozwalają na transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej konstrukcji mogą dopasowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, doprowadzając jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych umiejscowionych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą wytrzymać wysokie ciśnienie płynu, dlatego wykorzystują wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, prowadzą do ich zużycia. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez uszkodzenia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z uszkodzonymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym spadkiem skuteczności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą hamulców. Może wówczas dojść również do uszkodzenia pompy hamulcowej, pracującej ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD518 to artykuł z numerem 0429PHD518. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937495665. Długość przewodu wynosi 615 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.