Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 705

Indeks: 8500 705
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 705
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 705
48,41 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI8500705
EAN:
5709147042038

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 705 - opis produktu:

Sworzeń wahacza, nazywany zamiennie przegubem, jest elementem zawieszenia umożliwiającym prawidłowy skręt kół. Sworzeń łączy wahacz ze zwrotnicą, pozwalając zarazem na ruchy zwrotnicy, niezbędne do kontroli kierunku jazdy. Wykorzystanie sworznia do połączenia tych podzespołów pozwala zminimalizować niepożądane zachowanie kół podczas jazdy. Z czasem sworznie wahaczy tracą swoją sprawność, przez co nie mogą działać skutecznie. Podstawowym objawem zużycia sworzni jest stukot słyszalny w trakcie jazdy po nierównej nawierzchni oraz utrata stabilności przy przyspieszaniu i hamowaniu. Zniszczony przegub wahacza może skutkować utratą zbieżności kół. Luzy na sworzniach wahacza mogą być również przyczyną wibracji kierownicy przy poruszaniu się z większą prędkością. Odkładanie wymiany zużytych sworzni może zakończyć się niebezpieczną sytuacją na drodze, dlatego należy jak najszybciej usuwać wszelkie usterki z nimi związane.

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 705 to artykuł z numerem TRI8500705. Produkt oznaczony kodem EAN 5709147042038.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.