Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Sworzeń wahacza TRW JBJ1097

Indeks: JBJ1097
  • Sworzeń wahacza TRW JBJ1097
  • Sworzeń wahacza TRW JBJ1097

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JBJ1097
EAN:
3322938320027
średnica [mm]
18
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
DS
PEUGEOT

Sworzeń wahacza TRW JBJ1097 - opis produktu:

Sworzeń wahacza, nazywany również przegubem, jest elementem zawieszenia umożliwiającym prawidłowy skręt kół. Sworzeń łączy wahacz ze zwrotnicą, pozwalając zarazem na ruchy zwrotnicy, konieczne dla kontroli kierunku jazdy. Wykorzystanie sworznia do połączenia tych podzespołów pozwala zminimalizować nieprzewidziane zachowanie kół podczas jazdy. Z czasem sworznie wahaczy tracą swoje właściwości, przez co nie mogą pracować skutecznie. Podstawowym objawem zużycia sworzni są stuki słyszalne w trakcie poruszania się po nierównej drodze oraz utrata stabilności przy przyspieszaniu i hamowaniu. Zniszczony przegub wahacza może prowadzić do utraty zbieżności kół. Luzy na sworzniach wahacza mogą być również powodem wibracji kierownicy przy poruszaniu się z większą prędkością. Odkładanie wymiany zużytych sworzni może zakończyć się niebezpieczną sytuacją na drodze, dlatego należy jak najszybciej usuwać wszelkie usterki z nimi związane.

Sworzeń wahacza TRW JBJ1097 to artykuł z numerem 0429JBJ1097. Produkt oznaczony kodem EAN 3322938320027.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.