Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO B2361P

Indeks: B2361P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2361P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2361P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2361P
91,22 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMB2361P
EAN:
8032532069707
Minimalna grubość [mm]
10.4
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
12
średnica otworu centrującego [mm]
79
średnica zewnętrzna [mm]
286
Wysokość [mm]
52
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO B2361P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO B2361P to produkt o numerze EAN: 8032532069707, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO B2361P to artykuł o średnicy zewnętrznej 286 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 12 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 79 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.