🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Wałek rozrządu INA 428 0107 10

Indeks: 428 0107 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0107 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0107 10
413,81 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 23 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
INA428010710
EAN:
4014870338091
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
LANCIA
PEUGEOT
SUZUKI

Wałek rozrządu INA 428 0107 10 - opis produktu:

Wałek rozrządu jest podzespołem odpowiadającym za sterowanie zaworami silnika. Na wałkach rozrządu umieszczone są krzywki, które w odpowiedniej fazie obrotu wprawiają w ruch popychacze zaworowe, umożliwiając otwieranie i zamykanie zaworów we właściwym porządku. Wałki rozrządu muszą być zsynchronizowane z wałem korbowym. Napęd jest przekazywany na wałki rozrządu właśnie z wału korbowego za pomocą paska lub łańcuszka rozrządu. Krzywki wałka rozrządu mogą z czasem ulec wytarciu, przez co nie będą mogły koordynować pracy zaworów w odpowiedni sposób. Da się wówczas zauważyć obniżenie mocy i nierówną pracę jednostki, a także problemy z dawkowaniem paliwa. Powodem przyspieszonego zużycia krzywików może być niewystarczające smarowanie wałków rozrządu, spowodowane zbyt niskim poziomem oleju. Przyczyni się do tego również zła jakość oraz wysoki stopień zużycia środka smarnego.

Wałek rozrządu INA 428 0107 10 to artykuł z numerem INA428010710. Do produktu przypisano kod EAN 4014870338091. 

Opis producenta:
INA to niemiecka marka rozpoznawana zwłaszcza dzięki wysokiej jakości łożyskom wykorzystywanym w motoryzacji. Wchodzi w skład Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma pojawiła się na rynku w 1946 r., kiedy to Georg Schaeffler stworzył w Herzogenaurach niewielki warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były wykorzystywane m.in. w przełomowym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA wypuściła na rynek części wyprodukowane w pierwszej fabryce otwartej w USA. Oprócz łożysk, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.