Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Wysprzęglik centralny to element występujący w hydraulicznych układach sprzęgła. Zastosowanie wysprzęglika pozwoliło wyeliminować z układu linkę, co obniżyło jego awaryjność. Po naciśnięciu na pedał sprzęgła ciśnienie w układzie wzrasta, dzięki czemu wysprzęglik naciska na sprężynę w docisku sprzęgła. W rezultacie tarcza sprzęgła zostaje odłączona, pozwalając na zmianę biegów oraz ruszanie z miejsca. Uszkodzony wysprzęglik centralny może być punktem wycieku płynu hydraulicznego pracującego w układzie. Da się również słyszeć hałas podczas naciskania na pedał sprzęgła. Awaria wysprzęglika jest także przyczyną utrudnień przy zmianie biegów. Innym typem uszkodzenia wysprzęglika centralnego jest zużycie tłoka, który nie jest w stanie wówczas wytworzyć odpowiednio wysokiego ciśnienia. Wysprzęglik centralny jest zlokalizowany przy sprzęgle, przez co jego wymiana wymaga demontażu szeregu elementów. Dlatego warto wymieniać wysprzęglik centralny profilaktycznie przy okazji wymiany całego sprzęgła.
Wysprzęglik centralny RYMEC CSC1049530 to artykuł z numerem 0563CSC1049530.
Marka RYMEC powstała na bazie bogatego doświadczenia firmy TGL, do której należy. Legitymuje się 35 latami tradycji i ponad 1500 zastosowaniami do kompletów sprzęgieł. Oferta tej firmy jest adresowana do samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych i samochodów ciężarowych. Produkty RYMEC są rozwijane i testowane
w oparciu o szczegółową specyfikację pierwszo-montażową. Specjalizacja firmy obejmuje tylko jedną linię produkcyjną, czyli sprzęgła.