Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Wysprzęglik centralny to element montowany w hydraulicznych układach sprzęgła. Wykorzystanie wysprzęglika pozwoliło wyeliminować z układu linkę, co obniżyło jego awaryjność. Po wciśnięciu pedału sprzęgła ciśnienie w układzie podnosi się, dzięki czemu wysprzęglik naciska na sprężynę w docisku sprzęgła. W rezultacie tarcza sprzęgła zostaje odłączona, pozwalając na zmianę biegów oraz ruszanie z miejsca. Uszkodzony wysprzęglik centralny może być punktem wycieku płynu hydraulicznego pracującego w układzie. Da się również słyszeć hałas podczas wciskania pedału sprzęgła. Awaria wysprzęglika jest także źródłem utrudnień przy zmianie biegów. Drugim typem uszkodzenia wysprzęglika centralnego jest zużycie tłoka, który nie jest w stanie wówczas wytworzyć odpowiednio wysokiego ciśnienia. Wysprzęglik centralny jest umieszczony przy sprzęgle, przez co jego wymiana wymaga demontażu wielu elementów. Dlatego warto wymieniać wysprzęglik centralny profilaktycznie przy okazji wymiany całego sprzęgła.
Wysprzęglik centralny RYMEC CSC1078530 to artykuł z numerem 0563CSC1078530. Do wytworzenia podzespołu wykorzystano tworzywo sztuczne.
Marka RYMEC powstała na bazie bogatego doświadczenia firmy TGL, do której należy. Legitymuje się 35 latami tradycji i ponad 1500 zastosowaniami do kompletów sprzęgieł. Oferta tej firmy jest adresowana do samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych i samochodów ciężarowych. Produkty RYMEC są rozwijane i testowane
w oparciu o szczegółową specyfikację pierwszo-montażową. Specjalizacja firmy obejmuje tylko jedną linię produkcyjną, czyli sprzęgła.