Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Wysprzęglik centralny to element montowany w hydraulicznych układach sprzęgła. Wykorzystanie wysprzęglika umożliwiło wyeliminowanie z układu linki, co obniżyło jego awaryjność. Po wciśnięciu pedału sprzęgła ciśnienie płynu hydraulicznego wzrasta, dzięki czemu wysprzęglik naciska na sprężynę w docisku sprzęgła. W efekcie tarcza sprzęgła zostaje odłączona, umożliwiając zmianę biegów oraz ruszanie z miejsca. Uszkodzony wysprzęglik centralny może być miejscem wycieku płynu hydraulicznego pracującego w układzie. Da się również słyszeć hałas w trakcie wciskania pedału sprzęgła. Awaria wysprzęglika jest także powodem problemów ze zmianą biegów. Innym typem uszkodzenia wysprzęglika centralnego jest zużycie tłoka, który nie może wówczas wytworzyć odpowiednio wysokiego ciśnienia. Wysprzęglik centralny jest zlokalizowany przy sprzęgle, przez co jego wymiana wymaga demontażu wielu podzespołów. Dlatego warto wymieniać wysprzęglik centralny profilaktycznie wraz z wymiana sprzęgła.
Wysprzęglik centralny RYMEC CSC1094530 to artykuł z numerem RYMCSC1094530. Do wytworzenia podzespołu wykorzystano tworzywo sztuczne.
Marka RYMEC powstała na bazie bogatego doświadczenia firmy TGL, do której należy. Legitymuje się 35 latami tradycji i ponad 1500 zastosowaniami do kompletów sprzęgieł. Oferta tej firmy jest adresowana do samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych i samochodów ciężarowych. Produkty RYMEC są rozwijane i testowane
w oparciu o szczegółową specyfikację pierwszo-montażową. Specjalizacja firmy obejmuje tylko jedną linię produkcyjną, czyli sprzęgła.