🔥 Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł ❗ Kod: KOSMETYKZA1

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Wysprzęglik centralny TRW PJQ108

Indeks: PJQ108
  • Wysprzęglik centralny TRW PJQ108
  • Wysprzęglik centralny TRW PJQ108
254,36 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 25 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PJQ108
EAN:
3322937394722
średnica [mm]
29
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
z łożyskiem
Ograniczenia producenta
FAG
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
FORD
SEAT
SKODA
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
ATE (24.2531-5004.3) AUDI, VW (02M 141 671) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02M 141 671 A) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02M 141 671 B) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 012) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 012 P) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 012 T) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 013 A) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 040 M) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 041 K) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 042 B) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 042 G) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 043 S) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 045 F) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 045 T) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 046 G) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 046 H) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 046 L) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 046 S) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 046 SX) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 047 A) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 047 AX) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 047 G) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 047 GX) AUDI, SEAT, SKODA, VW (02Q 300 047 L) AUDI, SEAT, SKODA, VW (0A5 141 671) AUDI, SEAT, SKODA, VW (0A5 141 671 A) AUDI, SEAT, SKODA, VW (0A5 141 671 E) AUDI, SEAT, SKODA, VW (0A5 141 671 F) AUDI, SEAT, SKODA, VW (0A6 300 045) AUDI, SEAT, SKODA, VW (2M141671A) BORG BECK (BCS103) BORG BECK (BCS181) BOSCH (0 986 486 595) CAR (9925C) FEBI (34963) FORD (1121672) FORD (1203922) FORD (1214516) FORD (1424515) FORD (2M21-7580-AA) FORD (6M21-7580-AA) FORD (YM21-7580-AA) FORD (YM21-7580-AB) FTE (ZA29015.7.1) FTE (ZA2908A1) GIRLING (1301108) HELLA (8AZ 355 600-251) LUK (510 0024 10) LUK (510 0071 10) LUK (510 0177 10) NK (144701) QUINTON HA (CSC017) SACHS (3182 997 901) SWAG (30934963) TEXTAR (53002900) TEXTAR (53011700) TTC (0723128) VALEO (804529) VALEO (810082) VALEO (810123) VW (0A5 141 761)
Zobacz wszystkie (62)

Wysprzęglik centralny TRW PJQ108 - opis produktu:

Wysprzęglik centralny to element występujący w hydraulicznych układach sprzęgła. Zastosowanie wysprzęglika pozwoliło wyeliminować z układu linkę, co obniżyło jego awaryjność. Po naciśnięciu na pedał sprzęgła ciśnienie w układzie podnosi się, dzięki czemu wysprzęglik naciska na sprężynę w docisku sprzęgła. W rezultacie tarcza sprzęgła zostaje odłączona, pozwalając na zmianę biegów oraz ruszanie z miejsca. Uszkodzony wysprzęglik centralny może być punktem wycieku płynu hydraulicznego pracującego w układzie. Da się również słyszeć hałas podczas naciskania na pedał sprzęgła. Awaria wysprzęglika jest także źródłem utrudnień przy zmianie biegów. Drugim typem uszkodzenia wysprzęglika centralnego jest zużycie tłoka, który nie jest w stanie wówczas wytworzyć odpowiednio wysokiego ciśnienia. Wysprzęglik centralny jest umieszczony przy sprzęgle, przez co jego wymiana wymaga demontażu wielu elementów. Dlatego warto wymieniać wysprzęglik centralny profilaktycznie wraz z wymiana sprzęgła.

Wysprzęglik centralny TRW PJQ108 to artykuł z numerem 0429PJQ108. Kod EAN przypisany do produktu to 3322937394722.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.