Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do BMW Z4 E89

16 produktów

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Parametr: ZFLIFEGUARDFLUID8, Pojemność [litr]: 1, Rodzaj połączenia: Butelka, Specyfikacja: ZF L...
85,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: ZFLIFEGUARDFLUID6, Pojemność [litr]: 1
62,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: ZF 6HP19, Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa, Przekła...
286,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: dla manualnej skrzyni biegów, Długość [mm]: 60, Szerokość [mm]: 115, W...
75,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.9, Pojemność [litr]: 1, Kolor: żółty, Klasa lepkości SAE: 75W-85 GL-5, uwzgl�...
71,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: G 052 182 A2, Pojemność [litr]: 1, Kolor: bezbarwny, Cecha chemiczna: syntetyczny, ...
82,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 83 22 0 144 137, Pojemność [litr]: 1, Kolor: żółty, Cecha chemiczna: syntetyczny...
66,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.9, Pojemność [litr]: 1, Kolor: żółty, Klasa lepkości SAE: 75W-85 GL-5, uwzgl�...
52,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojemność [litr]: 1, Kolor: naturalny, Rodzaj połączenia: Butelka, Specyfikacja: ATF plus 6, BMW...
51,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: ZF 6HP19, Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa, Przekła...
72,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: 6HP19A, 6HP28AF, Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, P...
88,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: 6HP19A, 6HP28AF, Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, P...
477,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojemność [litr]: 1, Kolor: naturalny, Rodzaj połączenia: Butelka, Specyfikacja: ATF plus 9, BMW...
75,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: DSG, Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, nie dla...
90,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, nie dla automatycznej skrzyni bie...
389,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: nie dla automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa), dla skrzyni biegó...
94,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do BMW

BMW Z4 E89 – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu BMW Z4 E89. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie BMW Z4 E89? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu BMW Z4 E89?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie BMW Z4 E89 i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie BMW Z4 E89 – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie BMW Z4 E89 z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.