Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do SAAB 9-3 I

4 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Ciężar [kg]: 4.43, Pojemność [litr]: 5, Kolor: czerwony, uwzględnić informację serwisową: 1,...
156,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.949, Pojemność [litr]: 1, Kolor: czerwony, uwzględnić informację serwisową: 1...
41,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 4.43, Pojemność [litr]: 5, Kolor: czerwony, uwzględnić informację serwisową: 1
174,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.949, Pojemność [litr]: 1, Kolor: czerwony, uwzględnić informację serwisową: 1...
58,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do SAAB

SAAB 9-3 I – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu SAAB 9-3 I. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie SAAB 9-3 I? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu SAAB 9-3 I?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie SAAB 9-3 I i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie SAAB 9-3 I – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie SAAB 9-3 I z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.