Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do VW T-ROC

2 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon

Ciężar [kg]: 0.835

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

89,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.835

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

110,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

110,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do VW T-ROC

VW T-ROC – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu VW T-ROC. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie VW T-ROC? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu VW T-ROC?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie VW T-ROC i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie VW T-ROC – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie VW T-ROC z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.