8 produktów
Wybierz auto
JPN75E0073JPN
52,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550402A
Wysokość [mm]: 38
Rezystancja [ohm]: 550
Rozwiń więcej danych
42,89
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
42,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550824A
Wysokość [mm]: 24
Rezystancja [ohm]: 500
Rozwiń więcej danych
33,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
33,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV51720038
Wymagana ilość: 1
Rezystancja [ohm]: 550
Rozwiń więcej danych
101,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
101,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPDW004
Dla numeru oe: 96325868
Długość [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550401A
Wysokość [mm]: 24
Ilość połączeń: 3
35,93
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
35,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 280
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
173,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
173,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM108013
Wysokość [mm]: 24
Dla numeru artykułu: 550401
Rozwiń więcej danych
26,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:
Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.