Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do FORD ESCORT VI

33 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, Kształ...
35,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2, Oporność od [Ohm]: 400
45,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 37.5, Ciężar [kg]: 0.02, Rezystancja [Ohm]: 380, Kolor: czarny, dla numeru artyku...
33,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
242,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 37.5, Ciężar [kg]: 0.02, Rezystancja [Ohm]: 380, Kolor: czarny, Ilość połącze...
47,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny
40,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 400, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 2, Głębokość zab...
47,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT, Rezystancja [Ohm]: 700, Długość przewodu [mm]: 460, Rodzaj czujnika: czujni...
41,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 700, Długość przewodu [mm]: 460, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość ...
53,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a, Ilość połączeń: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
90,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 37.5, Ciężar [kg]: 0.02, Rezystancja [Ohm]: 380, Kolor: czarny, Ilość połącze...
38,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 33.5, Rezystancja [Ohm]: 450, Ilość połączeń: 2
48,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 64, Ciężar [kg]: 0.022, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
62,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 400, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: czarny
68,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 290, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: czarny
61,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 70.9, Szerokość [mm]: 29.1, Wysokość [mm]: 29.9, Ciężar [kg]: 0.028, Wymagana...
99,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
42,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2
36,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 24, Rezystancja [Ohm]: 400, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów:...
39,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Czujnik położenia wału do samochodu FORD ESCORT VI – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie FORD ESCORT VI pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie FORD ESCORT VI

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

FORD ESCORT VI – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.