10 produktów
Wybierz auto
202,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
202,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Rodzaj oporu: Czujnik hall'a
123,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
123,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Głębokość zabudowy [mm]: 62.2
73,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
73,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
71,94
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
71,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
90,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
90,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
90,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
85,39
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
85,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 62
Rezystancja [ohm]: 2100
Rozwiń więcej danych
78,36
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
78,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
Oporność od [ohm]: 2180
78,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
78,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
Oporność od [ohm]: 2200
65,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
65,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie LEXUS ES VI pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:
Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.