Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do LEXUS GS II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 2, Montaż/demontaż koniecznie do wykonania...
83,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 195
158,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 1100, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca...
67,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2
92,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
160,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Czujnik położenia wału do samochodu LEXUS GS II – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie LEXUS GS II pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie LEXUS GS II

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

LEXUS GS II – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.