3 produkty
Wybierz auto
0365APV2025
Ciężar [kg]: 0.58
Wysokość 1 [mm]: 26.6
Rozwiń więcej danych
162,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
162,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365APV2004
Ciężar [kg]: 0.54
Wysokość 1 [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
70,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CAF101311SP
Materiał: Tworzywo sztuczne
Średnica zewnętrzna [mm]: 65
82,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu PEUGEOT 106 I. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu PEUGEOT 106 I dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.
Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie PEUGEOT 106 I służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.
Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe PEUGEOT 106 I. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.