Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska klinowego (osprzętu) do PEUGEOT 508 II

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 0445534036910

Napinacz paska INA 534 0369 10

Szerokość [mm]: 25, średnica zewnętrzna [mm]: 65
109,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 25, średnica zewnętrzna [mm]: 60
111,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 26, 55, Ciężar [kg]: 0.972, Tryb pracy: automatyczny, Materiał: metal, średnic...
400,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Szerokość [mm]: 25, 90, Ciężar [kg]: 0.793, Tryb pracy: automatyczny, Ma...
126,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 26, średnica zewnętrzna [mm]: 75
378,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 25, średnica zewnętrzna [mm]: 65
207,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Napinacz paska klinowego do auta PEUGEOT 508 II

Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu PEUGEOT 508 II. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu PEUGEOT 508 II dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.

Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie PEUGEOT 508 II służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.

Wymiana paska klinowego na nowy w samochodzie PEUGEOT 508 II

Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe PEUGEOT 508 II. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.