🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do PEUGEOT 607

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DR.MOTOR AUTOMOTIVE
BGA
FAST
NTY
SKV
FAST FT50405

Darmowa dostawa od 99 zł

FAST FT50405

FASFT50405

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 1.48

424,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

424,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej BGA MG42055

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej BGA MG42055

BGAMG42055

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

443,14

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

443,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ESEN SKV 49SKV043

Darmowa dostawa od 99 zł

ESEN SKV 49SKV043

SKV49SKV043

653,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

653,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM61803

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM61803

DRMDRM61803

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

412,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

412,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-PE-001

Darmowa dostawa od 99 zł

NTY BKS-PE-001

NTYBKSPE001

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 1.48

291,60

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

291,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16802

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16802

DRMDRM16802

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

524,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

524,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16911

Darmowa dostawa od 99 zł

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16911

DRMDRM16911

521,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

521,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 607

Kolektor ssący w aucie PEUGEOT 607

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie PEUGEOT 607. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, PEUGEOT 607 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

PEUGEOT 607 – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się PEUGEOT 607, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie PEUGEOT 607?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu PEUGEOT 607 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie PEUGEOT 607. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.