30 produktów
Wybierz auto
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego, koło pasowe podwójne
Rozwiń więcej danych
390,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 6.87
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
722,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
722,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 73
Ciężar [kg]: 7
Rozwiń więcej danych
483,04
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
483,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 7.2
Ilość żeber: 4, 6
Rozwiń więcej danych
720,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
720,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 73
Ciężar [kg]: 7
Rozwiń więcej danych
687,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
687,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 194
Ciężar [kg]: 5.19
Rozwiń więcej danych
1 083,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 083,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 7443
Rozwiń więcej danych
933,18
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
933,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wysokość [mm]: 50.4
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
541,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
541,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
743,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
743,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 590,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 590,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11238511371
Średnica [mm]: 167
Rozwiń więcej danych
663,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
663,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma / metal
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
588,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
588,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 4.82
Ilość żeber: 7
1 410,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 410,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 39.6
Rozwiń więcej danych
769,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
769,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 76.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 166.8
Rozwiń więcej danych
1 234,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 234,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 73
Ciężar [kg]: 7
Rozwiń więcej danych
769,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
769,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 73
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
1 055,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 055,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 7.2
Ilość żeber: 4, 6
Rozwiń więcej danych
769,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
769,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 166.8
Rozwiń więcej danych
886,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
886,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 192
Wysokość [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
927,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
927,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie BMW X6 E71/E72, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie BMW X6 E71/E72 jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu BMW X6 E71/E72 pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.