Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do LADA

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 13, Wymiar gwintu: M 14, Kształt łba sruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny,...
14,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 17, Wymiar gwintu: M 14 x 1,25 x 12,5, Rozmiar klucza: 21, Rodzaj połączenia: opa...
15,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 13, Wymiar gwintu: M 14, Kształt łba sruby / nakrętki: zewnętrzny szesciokątny...
13,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.022, Wymiar gwintu: 14x125, Masa [g]: 22
9,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LADA

Korek spustowy oleju w aucie LADA

Obecny w samochodzie LADA korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach LADA

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie LADA niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

LADA – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie LADA będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.