Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do SAAB 9-3 I

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korek spustowy oleju ELRING 274.410

Długość [mm]: 13.5

Wymiar gwintu: M 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

13,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju VAICO V46-0422

Strona zabudowy: Po stronie silnika

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

14,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220100S

Długość [mm]: 15.5

Wymiar gwintu: M 16 x 1,50 x 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

13,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju METZGER 8030034

Długość [mm]: 13.5

Wymiar gwintu: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,76

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

13,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 518.480

Długość [mm]: 14

Wymiar gwintu: M 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

17,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju, miska olejowa DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM01359

Wymiar gwintu: M14x1,5x13,5

Rozmiar klucza: Tx 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

10,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

10,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 587.350

Długość [mm]: 14

Wymiar gwintu: M 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

12,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

12,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FAST FT94745

Wymiar gwintu: M 14x1,5x13,5

Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny torx

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

11,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

11,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220111S

Długość [mm]: 24

Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

16,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

16,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 9-3 I

Korek spustowy oleju w aucie SAAB 9-3 I

Obecny w samochodzie SAAB 9-3 I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach SAAB 9-3 I

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie SAAB 9-3 I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

SAAB 9-3 I – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie SAAB 9-3 I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.