9 produktów
Wybierz auto
0341274410
Długość [mm]: 13.5
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
14,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
14,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV460422
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
15,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
15,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220100S
Długość [mm]: 15.5
Wymiar gwintu: M 16 x 1,50 x 12
Rozwiń więcej danych
14,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
14,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220110S
Długość [mm]: 14
Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 10,5
Rozwiń więcej danych
17,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8030034
Długość [mm]: 13.5
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
13,53
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
13,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220111S
Długość [mm]: 24
Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 15
Rozwiń więcej danych
17,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR587350
Długość [mm]: 14
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
12,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
12,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR518480
Długość [mm]: 14
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
17,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT94745
Wymiar gwintu: M 14x1,5x13,5
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny torx
Rozwiń więcej danych
11,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
11,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie SAAB 9-3 I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie SAAB 9-3 I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie SAAB 9-3 I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.