Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do SUBARU FORESTER IV

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 23

Wymiar gwintu: M16 x 1,5 x 17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,43

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

17,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: M 16x1,5x10

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym

18,87

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

18,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.0242

Długość opakowania [cm]: 2.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,30

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

17,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozmiar klucza: 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

11,96

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

11,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozmiar klucza: 17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

11,96

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

11,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozmiar klucza: 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,82

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

14,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: M 16x1,5x17

16,81

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

16,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozmiar klucza: 17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,82

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

14,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Miska olejowa

Długość [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

21,28

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

21,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 19

Wymiar gwintu: M16 x 1,5 x 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,58

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

17,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 26

Wymiar gwintu: M 20 x 1,50 x 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,47

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

17,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU FORESTER IV

Korek spustowy oleju w aucie SUBARU FORESTER IV

Obecny w samochodzie SUBARU FORESTER IV korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach SUBARU FORESTER IV

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie SUBARU FORESTER IV niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

SUBARU FORESTER IV – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie SUBARU FORESTER IV będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.