🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do SUBARU IMPREZA II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korek spustowy oleju FA1 257.818.001
Korek spustowy oleju FA1 257.818.001
Wymiar gwintu: M20x1,5, Długość gwintu [mm]: 14, dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): ...
10,94 zł
10,94 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 108.030
Korek spustowy oleju ELRING 108.030
Wymiar gwintu: M 20x1,5x14, Kształt łba sruby / nakrętki: zewnętrzny szesciokątny, Artykuł uzu...
18,81 zł
18,81 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju BLUE PRINT ADS70101
Korek spustowy oleju BLUE PRINT ADS70101
Długość [mm]: 26, Ciężar [kg]: 0.7, Gwint zewn. [mm]: M20 x 1,5, Rozmiar klucza: 17, Kształt �...
22,36 zł
22,36 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 30660
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 30660
Ciężar [kg]: 0.06, Gwint zewn. [mm]: M20 x 1,5, Rozmiar klucza: 17, Kształt łba sruby / nakrętk...
17,75 zł
17,75 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 48879
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 48879
Gwint zewn. [mm]: M20 x 1,5, Rozmiar klucza: 17, Kształt łba sruby / nakrętki: zewnętrzny szesci...
17,92 zł
17,92 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FA1 257.818.011
Korek spustowy oleju FA1 257.818.011
Wymiar gwintu: M20x1,5, Długość gwintu [mm]: 14
11,69 zł
11,69 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 30655
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 30655
Długość [mm]: 26, Ciężar [kg]: 0.07, Gwint zewn. [mm]: M20 x 1,5, Rozmiar klucza: 17, Kształt ...
22,54 zł
22,54 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220147S
Korek spustowy oleju CORTECO 220147S
Długość [mm]: 26, Wymiar gwintu: M 20 x 1,50 x 14, Rozmiar klucza: 17, Rodzaj połączenia: opako...
17,14 zł
17,14 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju SWAG 87 93 0655
Korek spustowy oleju SWAG 87 93 0655
Długość [mm]: 26, Ciężar [kg]: 0.07, Gwint zewn. [mm]: M20 x 1,5, Rozmiar klucza: 17, Kształt ...
22,43 zł
22,43 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU

Korek spustowy oleju w aucie SUBARU IMPREZA II

Obecny w samochodzie SUBARU IMPREZA II korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach SUBARU IMPREZA II

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie SUBARU IMPREZA II niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

SUBARU IMPREZA II – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie SUBARU IMPREZA II będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.