Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do VW UP

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M 14, Rozmiar klucza: 19, Kształt łba sruby / nakrętki: zewnętrzny szesciokątny,...
13,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 29.5, Ciężar [kg]: 0.04, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar kl...
11,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 29.5, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar klucza: 19, Kształt ł...
11,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 29.5, Ciężar [kg]: 0.04, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar kl...
10,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14, Kształt łba sruby / nakrętki: zewnętrzny szesciokątny, Długość gwintu [...
9,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1,5, Materiał: stal, Rozmiar klucza: 19, Artykuł uzupełniający / informacja u...
10,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 23.8, Ciężar [kg]: 0.033, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar k...
10,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 29.5, Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 22, Rozmiar klucza: 19, Rodzaj połączenia: opa...
17,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 23.8, Ciężar [kg]: 0.033, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar k...
10,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 23.8, Ciężar [kg]: 0.031, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar k...
9,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 16, Wymiar gwintu: M 14 x 1,50, Rodzaj połączenia: opakowanie konturowe, Artykuł...
15,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 23.8, Ciężar [kg]: 0.031, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar k...
9,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 23.8, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar klucza: 19, Kształt ł...
10,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 29.5, Wymagana ilość: 1, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar kl...
10,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: N 908 132 02, Wymiar gwintu: M14 x 1,5
11,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 23.8, Ciężar [kg]: 0.32, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Materiał: stal, Rozmiar kl...
10,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 22, Wymiar gwintu: M14 x 1,50
10,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Korek spustowy oleju w aucie VW UP

Obecny w samochodzie VW UP korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach VW UP

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie VW UP niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

VW UP – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie VW UP będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.