9 produktów
Wybierz auto
MCA05917
Ciężar [kg]: 2.05
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
229,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
229,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,15
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
90,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC54710
Materiał: Blacha stalowa
173,84
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
173,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT49350
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
119,26
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
119,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000009
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej
116,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
116,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPAN022
Opcja wyposażenia: Inc, sil-2
Materiał miski olejowej: Stal
206,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
206,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
132,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000010
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej
113,94
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
113,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040137580
Ciężar [kg]: 2.35
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
268,54
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
268,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu FIAT UNO, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego FIAT UNO nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu FIAT UNO.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.