21 produktów
Wybierz auto
FEB179061
Długość [mm]: 475
Ciężar [kg]: 1.348
Rozwiń więcej danych
414,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
414,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
218,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
218,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV48SKV802
375,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
375,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA38128
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelką miski olejowej
369,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
369,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET7990186
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
303,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM12301
Materiał miski olejowej: Tworzywo sztuczne
529,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
529,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA38129
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelką miski olejowej
486,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
486,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBMOME004
Sekcja: Częsć górna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej
719,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
719,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBMOME013
761,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
761,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS57170
247,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
247,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS57873
207,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
207,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV48SKV801
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa
382,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
382,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7070002
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
229,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
229,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOME017
176,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
176,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
329,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7070003
Strona zabudowy: Na dole
Długość [mm]: 475
Rozwiń więcej danych
285,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
285,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
341,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
341,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBMOME016
182,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET7990166
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
445,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
445,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
10,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu MERCEDES-BENZ KLASA GLK, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego MERCEDES-BENZ KLASA GLK nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu MERCEDES-BENZ KLASA GLK.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.