9 produktów
Wybierz auto
102,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
102,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723592
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
114,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
114,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB177591
Długość [mm]: 394
Ciężar [kg]: 1.38
Rozwiń więcej danych
96,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
96,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
126,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
126,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETESU0015
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
192,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
192,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP722773
Materiał miski olejowej: Aluminium
152,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
152,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
183,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
183,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT005
136,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
136,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT006
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
62,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
62,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu PEUGEOT 301, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego PEUGEOT 301 nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu PEUGEOT 301.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.