Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
582,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
582,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiar gwintu: M14x1,25
Specyfikacja: Junta 20x14
11,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
11,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.14
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
121,91
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
121,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sekcja: Częsć dolna
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
72,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
72,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 245
Szerokość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
94,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
94,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Stal
Sekcja: Częsć dolna
46,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
46,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
130,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
256,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
256,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiar gwintu: M14 x 1,25
Specyfikacja: Junta 14 x 20
10,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
10,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
263,87
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
263,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Stal
Sekcja: Częsć dolna
222,58
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
222,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu PEUGEOT EXPERT II, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego PEUGEOT EXPERT II nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu PEUGEOT EXPERT II.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.