9 produktów
Wybierz auto
TOP118917
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
442,00
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
442,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11031353301
212,65
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
212,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031353401
224,62
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
224,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030742501
Ciężar [kg]: 2.865
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
195,29
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
195,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030039201
Materiał: Aluminium
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
177,47
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
177,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030287401
Ciężar [kg]: 2.05
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
135,53
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
135,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA38018
39,12
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
39,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030039401
Materiał: Aluminium
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
144,13
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
144,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030344501
Materiał: Aluminium
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
139,04
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
139,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu VW UP, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego VW UP nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu VW UP.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.