Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do BMW 3 E46

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 1.5, Ciężar [kg]: 0.001, Materiał: Aluminium, średnica wewnętrzna [mm]: 22, śr...
7,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.5, Ciężar [kg]: 0.001, Materiał: Aluminium, średnica wewnętrzna [mm]: 22, śr...
7,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek rozrządu
109,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek rozrządu
91,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
112,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
104,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
158,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
254,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
96,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Ciężar [kg]: 0.24, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie produc...
110,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu BMW 3 E46

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 3 E46 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie BMW 3 E46 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 3 E46 – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie BMW 3 E46 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.