11 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 1.5
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
7,56
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
7,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479503116
90,85
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
90,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502629
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
103,35
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
103,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220100004
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
153,08
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
153,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
85,82
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
85,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551023610
Tryb pracy: Hydrauliczny
102,89
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
102,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
108,75
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
108,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502630
110,91
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
110,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502627
103,04
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
103,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551000110
159,90
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
159,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551004810
251,66
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
251,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 3 E46 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie BMW 3 E46 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie BMW 3 E46 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.